Ekologické vybavení obchodů, kanceláří, veletrhů a velkých akcí je stále oblíbenějším trendem, protože firmy si stále více uvědomují dopad svých činností na životní prostředí a snaží se ho minimalizovat. Kromě toho jsou to sami spotřebitelé, kteří vyžadují, aby společnosti věnovaly zvláštní péči prokázání svých ekologických referencí.
Podle zprávy, kterou zveřejnila Ufi (Světová asociace veletržního průmyslu), 73 % návštěvníků souhlasí s tím, že ochrana životního prostředí je pro veletrh zásadní a 36 % návštěvníků by nenavštívilo veletrh, který nesplňuje ekologické standardy. Podle stejné zprávy sedm z deseti vystavovatelů investuje do ekologicky udržitelných zařízení.
Ekologicky udržitelné displeje tak nejen pomáhají chránit životní prostředí, ale mohou také zlepšit image a zážitek zákazníků, zvýšit účast diváků a snížit provozní náklady. Koneckonců téma ekologického nábytku je již několik let ústředním tématem zelené ekonomiky. Podle další velmi zajímavé zprávy Grand View Research z roku 2022 byla celosvětová velikost trhu s ekologickým nábytkem v roce 2022 odhadována na 43,26 miliardy dolarů a očekává se, že v letech 2022 až 2030 poroste složenou roční mírou růstu (CAGR) o 8,6 %. Podle této zprávy je rostoucí povědomí spotřebitelů o udržitelnosti a rostoucí využívání udržitelných surovin silnou hnací silou trhu s ekologickým nábytkem.