Ekologický prostor pro Vinitaly

Největší vinařská akce v Itálii se stává udržitelnou díky našim kartonovým stojanům

Nastavení na VeronaFiere

V.le del Lavoro 8, 37135 Verona

Představit si a vymodelovat ekologický kartonový prostor ve Vinitaly byla vzrušující výzva, kterou jsme přijali s velkým nadšením.

Právě skončil 55. ročník největšího italského vinařského veletrhu Vinitaly, který letos opět dosáhl rekordního počtu návštěvníků a zdá se, že znamenal přelom mezi minulostí a budoucností vína. Toto vydání patřilo možná k nejvýznamnějším, protože spadalo do poměrně složité etapy našich socioekonomických dějin. Mnohé sociální a tržní transformace jsou stále rychlejší. K těmto proměnám je třeba přidat nejznepokojivější krizi, a to krizi klimatickou, která poznamená nejen budoucnost vína, ale také všech výrobních činností na naší planetě, a která nás donutí učinit nová strategická marketingová rozhodnutí.

Mnozí výrobci jsou na tuto problematiku citliví a stále častěji se rozhodují pro udržitelný a ekologický způsob řízení svých podniků, a to i v rámci svých marketingových strategií.

Práce byla realizována v rámci projektu hamburské firmy Dalpiazz e Giannetti Architektur pro vinařskou společnost Tenute di Castellaro di Massimo Lentsch.

OD MYŠLENKY K PODOBĚ EKOLOGICKY UDRŽITELNÉHO STÁNKU

Cesta od nápadu k podobě ekologicky udržitelného stánku byla tvůrčím procesem, na němž se podílelo mnoho aktérů inspirovaných ekologickým duchem kartonových stojanů. Začali jsme tím, že jsme uvažovali o prostoru jako o bloku hmoty, který byl v ideálním případě rozřezán na řadu po sobě jdoucích částí modelovaných do půlkruhového tvaru a z nichž byl odečítán přebytečný prostor, až vznikla jakási dutina. Výsledkem byl 8 metrů dlouhý veletržní stánek představující jeskyni uzavřenou vyřezávanými čepelemi z přírodního kartonu připevněnými k zadní stěně, v níž byly vytvořeny podsvícené výklenky zobrazující sortiment vín vyráběných společností. U vchodu do stánku byl zřízen degustační pult s vylisovanou bílou kartonovou vložkou, na které byl vyražen název značky.. V neposlední řadě byl doplněn nábytek, aby byl zážitek z degustace pro kupující a milovníky vína, kteří se akce účastní, pohodlnější.

KARTONOVÝ STOJAN JAKO KOMUNIKAČNÍ PROSTŘEDEK

Kartonový stojan jako prostředek komunikace firemní identity může být vítěznou součástí marketingové strategie. Blížíme se k osudové fázi ekologické transakce a nikdo, včetně firem, nemůže za pár let couvnout. Povědomí spotřebitelů se již dávno posunulo tímto směrem a faktor „udržitelnosti“ je pro ně rozhodujícím faktorem při výběru. Použití materiálových nosičů pro komunikaci vyrobených z ekologicky šetrných a recyklovatelných materiálů se může ukázat jako dobré řešení, jak přimět zákazníky, aby se vydali tímto směrem. Creare spazi dal design moderno e accattivante, dando forma alle proprie idee in modo personalizzato e sostenibile, utilizzando materiali naturali, versatili e atossici, è una scelta vincente.

 

 

 

KONTAKTUJTE NÁS PRO VÍCE INFORMACÍ

    O jaká kartonová řešení máte zájem?


    * Povinná pole

    Related projects